اخذ شعبه از اولین و بهترین فرنچایز سیب زمینی…
اگر به لیست شرکت های سودآور ایرانی و خارجی نگاهی بیندازید، متوجه حضور پررنگ شرکت های تولید کننده مواد غذایی و فرنچایزهای مواد غذایی خواهید شد. در ایران، در دهههای گذشته، فرنچایزهای زنجیرهای غذا و تنقلات برجسته شدهاند.
ایده اکثر سرمایه گذاران از سیستم حق رای دریافت امتیاز برند، از جمله برچسب ها، مواد و پرداخت های حق امتیاز است.
اگر سیستم فرانچایز اصلی مانند مک دونالد و کی اف سی فعال در بخش مواد غذایی هستند، علاوه بر موارد فوق، آموزش های مناسبی به کارکنان و تبلیغات هدفمند ارائه می دهند که منجر به احداث هزاران شعبه از این برندها در سراسر جهان شده است.
فرانشیز مواد غذایی یک مدل تجاری است که در آن یک برند یا شرکت مواد غذایی به سرمایه گذار اجازه می دهد تا با استفاده از نام و سیستم های آن برند، شعبه غذایی ایجاد کند. این مدل کسب و کار به سرمایه گذار اجازه می دهد تا از تجربه و دانش برند استفاده کند و از سیستم های آماده و موثر بهره برداری کند.
اگر شما هم به دنبال کسب و کاری سودآور هستید، فرنچایز سیب زمینی سرخ کرده 30 بن گزینه خوبی برای شماست. برای اطلاع از شرایط فرانشیز 30 بن در شهر خود می توانید با شماره 09134461699 تماس بگیرید.
آیا صنعت فرانچایز مواد غذایی سودآور است؟
فرنچایز مواد غذایی یکی از سودآورترین و پرسودترین مدل های کسب و کار در ایران است. چندین دلیل برای این وجود دارد:
1. محبوبیت فست فودفست فودها مانند تنقلات، برگر، ساندویچ و … به دلیل سرعت و سهولت در تهیه علاوه بر طعم خوب، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده اند. این به فرنچایزهای فست فود اجازه می دهد تا به بسیاری از مشتریان بالقوه خدمات ارائه دهند.
2. از برندهای معتبر و سیستم های آماده استفاده کنیدسرمایه گذار با خرید حق امتیاز، از یک برند شناخته شده و سیستم های مدیریتی و عملیاتی استاندارد استفاده می کند. این امر ورود به بازار و جذب مشتری را آسان تر می کند.
3. سرمایه مورد نیاز نسبتا کم است: بسیاری از فرنچایزهای فست فود این امکان را فراهم کرده اند که با سرمایه کمتر شروع کنید. این موضوع برای کسانی که قصد ورود به عرصه تجارت را دارند بسیار جذاب است.
4. پشتیبانی و آموزش از فرنچایز: فرنچایز دهنده آموزش ها و پشتیبانی های لازم را در طول مسیر برای موفقیت سرمایه گذار ارائه می کند.
تاریخچه فرنچایز در ایران
تاریخچه فرنچایز در ایران به دهه 1950 برمی گردد که شرکت های خارجی شروع به تاسیس شعبه در ایران کردند و به تدریج به شرکت های داخلی فرنچایز ارائه کردند. در دهه های گذشته فرنچایزهای معروفی مانند مک دونالد و کی اف سی در ایران فعالیت می کردند.
بعد از سال 1357 فعالیت برندهای خارجی در ایران تحت تاثیر قرار گرفت و بسیاری از آنها مجبور به ، کشور شدند. اما پس از انقلاب فرصت های جدیدی برای توسعه فرنچایز در ایران پدید آمده است و 30 بین یکی از برندهای مطرح در این زمینه است.
فرانچایز به صاحبان مشاغل اجازه می دهد تا از نام تجاری شناخته شده ای که قبلاً توسط دیگران ثبت شده است استفاده کنند و از سیستم ها و فرآیندهای موجود در آن نام تجاری سوء استفاده کنند.
امروزه فرنچایز به عنوان یک مدل کسب و کار محبوب در ایران شناخته می شود و طرفداران بسیاری دارد. این مفهوم تجاری که به برندسازی و انتقال دانش و تجربه از شرکت مادر به شرکت های تابعه می پردازد، در سال های اخیر به عنوان فرصتی برای رشد و توسعه شرکت های ایرانی مطرح شده است.
فرصت محدود و طلایی برای راه اندازی کسب و کار با فرانشیز به مدت 30 سال
30 بن فرانچایز اولین فرنچایز سیب زمینی سرخ کرده در ایران با 12 سس مختلف و خوشمزه است که با حداقل سرمایه می توانید تهیه کنید. 30 بن به عنوان یکی از اعضای انجمن فرانچایز و حامی همیشگی این سازمان مردم نهاد، با هدف تشویق مردم به سرمایه گذاری در کسب و کاری که کمترین ریسک را در بر دارد و صاحبان شعب در تامین مواد اولیه، آموزش، تبلیغات و غیره با کمترین مشکل مواجه هستند، می باشد.
30 بن در نظر دارد از طریق زنجیره تامین صنعت فرنچایز از مزرعه به کارخانه، از کارخانه تا شعبه و در نهایت ارائه قیف سیب زمینی سرخ شده با کیفیت بالا، خوشمزه و سالم به مصرف کننده نهایی، تفاوت بین فرنچایز و فرنچایز را در جامعه نشان دهد.
مزایای مهم فرنچایز Bin 30 عبارتند از:
- مشاوره بازرگانی از مشاوران مجرب در گروه بن 30مشاوره راه اندازی کسب و کار و معرفی پربازدیدترین مکان های شهر
- سر به سر کمتر از یک سالدر فرانشیز 30 سال از تاریخ سرمایه گذاری و عقد قرارداد می باشد و بازیابی سرمایه اولیه یک سال زمان می برد.
- آموزش مداوم و پشتیبانی از 0 تا 10030: بن مربیگری و پشتیبانی لازم را در طول مسیر برای کمک به موفقیت شما ارائه می دهد. این آموزش برای افزایش فروش شعبه برای کارکنان گنجانده شده است.
- قرارداد مشارکت 5 ساله: پس از 5 سال مشارکت در فرنچایز، به کسب و کار کمک می کند تا از منبع یابی تا فروش به بلوغ کامل و جامع برسد.
- سیستم کنترل کیفیت: کنترل کیفی مستمر طی قرارداد 5 ساله با شعبه
- تامین مواد و محصولات: چرخه تامین مواد تازه شامل سس، سیب زمینی تازه، قیف و … در کمترین زمان
- استفاده از تبلیغات و برندینگ 30 bin: تبلیغات و افزایش فروش شعب 30 بن در سراسر ایران در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی
- یک برند معتبر و شناخته شدهبا حق امتیاز دادن به نمایندگی 30Ben خود، از یک برند قوی و شناخته شده استفاده می کنید که به مشتریان اطمینان می دهد.
- ورود آسان به صنایع غذایی سودآور با حداقل سرمایه گذاری: با برند 30 بن و حمایت تیم مجرب آن، ورود به بازار و جذب مشتری بسیار آسان شده است.
برای اطلاع از شرایط فرانچایز 30 Bin در شهر خود می توانید با شماره 09134461699 تماس بگیرید یا به صفحه فرنچایز 30 Bin French Fries مراجعه کنید.
منبع: https://bazarmaskan.melkradar.com/%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D8%B4%D8%B9%D8%A8%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%86-%D9%88-%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%86%DA%86%D8%A7%DB%8C%D8%B2/